Najświeższe informacje z życia trójmiejskiej paczki freaków! Sprawdź też kultowe filmy z serii Noc w Trójmieście - www.nocw3miescie.prv.pl: Piotr Pereł Kowalski, Filip Ziółkowski, Marcin Kowik Kowalczyk, Maciej Ziółek Ziółkowski
Oglądaj nasze kultowe produkcje - cztery części "Nocy w Trójmieście"... www.nocw3miescie.prv.pl
RSS
wtorek, 03 kwietnia 2007
W ramach ocieplenia klimatu 2 filmiki podróżniczo-przygodowe Filipa
Z Australii

I z Nowej Zelandii

Indzoj:) Filip
00:52, noc_w3miescie
Link Dodaj komentarz »
piątek, 30 marca 2007
Nowe przygody Emigrobota z Londynu
Tym razem postanowiliśmy rozwikłąć arcytrudną zagadkę: "Skąd pochodzi ten pokraczny blaszak:)

Filip
23:38, noc_w3miescie
Link Komentarze (1) »
piątek, 09 marca 2007
Noc w Warszawie... czyli teleport i selektor!
No i się stało - ekipa "Nocy" nawiedza stolicę. Połowa składu mieszka tu i pracuje, druga połowa rozbija się po świecie... ale nadejszła wiekopomna chwila i, zjednoczeni we wspólnym wysiłku, realizujemy hasło:

Cała ekipa rozkręca swoją stolicę!

.... czyli włóczymy się po stołecznych klubach i klubikach.

Jak na razie z lekka przeraża mnie możliwość przemieszczania się warszawskimi tramwajami oraz pieszo w strugach deszczu pomiędzy klubami, które rozrzucone są na przestrzeni 400 kilometrów kwadratowych. Dlaczegóż?

Jak powszechnie wiadomo, porządny klubowy lansiarz przemieszcza się za pomocą teleportu, który dostarcza go pod drzwi klubu bezpośrednio spod szafy z najmodniejszymi ciuchami, pod którymi to drzwiami czujne oko SELEKTORA ocenia jego poziom umysłowy oraz błyskotliwość, wnioskując na podstawie kroju kołnierza oraz długości baczków i grzywki. Jakiekolwiek oznaki kalające nieskazitelność, np. krople błota drogowego na szybkach okularów powodują odesłanie klubowicza do domu... Dlatego należy użyć Magicznej Formuły:

O, mista Selekta, pliz let mi in, ajm so trendi & dżezzi, aj liw in Muranów and hew biliet mjesięczny! Oh, ajm so kul end lajk elektroklasz and nojz and brejkbit soł macz, soł macz.... Pliz, let mi in... Ajm not pór! Aj hew Viza Elektron in maj łolet! Hej! Si hijer! Heeeej!

Rozwiązaniem problemu jest zakup lub samodzielne wykonanie gumowej maski jednej z polisz celebrities: np. Anny Muchy tudzież Piotra Rubika. Gumowa maska, będąca wiernym odwzorowaniem twarzy ww. osób, ściśle przylegająca do twarzy, pozwoli nam na przejście KAŻDEGO SELEKCJONERA w Warszawie. Może od razu dostaniemy też bezpłatne orzeszki ziemne, lub małą mineralną gazowaną? Wietrzę w stolicy niezły rynek zbytu na takie maski... kto wie, może otworze małą manufakturkę?

Na poniższym obrazku widzicie mnie w gumowej masce Krystyny Loski, teleportującego się do klubu Piekarnia. W fotelach, wygodnie rozparci, Filip i Ziółek. Kowik wymienia spalony kondensator w teleporcie... Co stanie się z Perełem? Dokąd wiedzie druga kabina teleportu? Dowiecie się tego już dziś wieczorem!




Wasz Pan Pereł
13:45, noc_w3miescie
Link Komentarze (1) »
czwartek, 08 marca 2007
Panowie z tego samego klubu co my :)
Naprawdę tłusty materiał :)

Pan Pereł

12:08, noc_w3miescie
Link Komentarze (2) »
czwartek, 01 marca 2007
Mundial w Pradze 2006 - kolejne przygody Filip i Kowika
Toczenie beczki w czasie slonecznego wypadu do Pragi.




Fotki z pragi zobaczysz tutaj.
20:30, noc_w3miescie
Link Komentarze (1) »
wtorek, 27 lutego 2007
Emigrobot - krecenie beczki w Londynie
Filip i jego Trojmiejska ekipa czyli w Londynie rozkrecaja premiere Emigrobota. Zapraszam na strone emigrobot.pl



Filip
01:37, noc_w3miescie
Link Komentarze (1) »
piątek, 23 lutego 2007
Kowik i Filip w Andaluzji - zapraszamy na premiere:)


12:34, noc_w3miescie
Link Komentarze (3) »
piątek, 16 lutego 2007
Liczb kilka wrobla cwirka czyli krotki kurs statystyki
Ilosc odslon na Google Video od Lutego 2006

Noc w Trojmiescie 1 - 90,139
Noc w Trojmiescie 2 - 10,018
Noc w Trojmiescie 3 - 9,552
Noc w Trojmiescie 4 - 111,889

Ilosc odslon na YouTube od Marca 2006

Noc w Trojmiescie 1 - 6,012
Noc w Trojmiescie 2 - 850
Noc w Trojmiescie 3 - 89
Noc w Trojmiescie 4 - 3,353

Ilosc pobran ze strony od Stycznia 2006

Noc w Trojmiescie 1 - 287
Noc w Trojmiescie 2 - 260
Noc w Trojmiescie 3 - 86
Noc w Trojmiescie 4 - 157

Laczna ilosc wyswietlen filmu wylaczajac ok 3-letni okres w ktorym statystyki pobran nie byly zliczane (youtube+google+download)

Noc w Trojmiescie 1 - 96,438
Noc w Trojmiescie 2 - 11,128
Noc w Trojmiescie 3 - 9,727
Noc w Trojmiescie 4 - 115,399

------------------------------

Lacznie 232,692 odslon naszych filmow z cyklu Noc w Trojmiescie w ciagu roku zaczynajac od Lutego 2006
13:20, noc_w3miescie
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 12 lutego 2007
Fotoblog z Trójmiasta

Zapraszam na fotobloga jedynego pozostałego już w Trójmieście członka ekipy. Projekt "Noc w Trójmieście" prawdopodobnie zmienia swoją formułe i przenosi sie do Warszawy (jak wspomniał mój przedmówca). Dlatego postanowilem uruchomić tą strone, abyście mieli świeże wieści z naszej nadmorskiej metropoli. Zapraszam więc do odwiedzin i komentowania wpisów :-)

Fotoblog Kowika 

Kowik

14:51, noc_w3miescie
Link Dodaj komentarz »
sobota, 10 lutego 2007
Ło mój boże, bożeżku.... ależ to czasu minęło...
Ruszyło mnie sumienie i postanowiłem napisać coś na naszym cokolwiek zapuszczonym blogu. Newsy z życia ekipy: nie uwierzycie, ale zanosi się na to że następne części "Nocy" będą "Nocą w Warszawie"... po prostu połowa składu (a mówiąc o 1 części - 3/4) przeniosła się do betonu stolicy a.k.a. grodu nad Wisłą a.k.a. Warszawy. Tak tak, panowie Hokej, Pereł i Ziółek są trójmiejskimi przeszczepami w Wawce!

Pamiętacię tę bajeczkę o Warsie i Sawie? Do dzisiaj zostało z niej to, że w Warsie jest piwo po 7 zł za puszkę a taksówkarz z korporacji Sawa próbował mnie orżnąć na 10 PLN.

Właśnie minął mi pierwszy miesiąc pobytu tu - jak na razie jest fajnie głównie z powodu pracy, a niefajnie z powodu pogody i ogólnej nieznajomości grodu. To drugie jednak stopniowo pokonuję - wiem już nawet, gdzie w Warszawie można kupić kiszone ogórki. Jak na przybysza z prowincji to zdecydowanie dużo, nie uważacie?

Poniżej załączam poglądową ilustrację centrum stolicy. Piękny skyline z wieżowcami w tle jest doskonale uzupełniany poprzez harmonijną linię zabudowy, widoczną na dole ekranu, po lewej stronie. Podziwiajcie ten majstersztyk urbanistyki, maluczcy!

PS: Niebieskie, szklane cyce widoczne w w środku foty to tzw. Złote Tarasy, czyli shopping mall zamknięty pod szklanymi cycami. Konsekwentnie promuję tę nazwę, licząc że wejdzie do słownika lokalnego slangu. Pożyjemy - zobaczymy. Następne raporty ze Stolnicy Polski - już wkrótce!


11:33, noc_w3miescie
Link Komentarze (1) »
środa, 04 października 2006
Przygody wujka Sama - Ucieczka

Kim jest wujek Sam i osochosi? W sumie to sami nie wiemy, podobala nam sie nazwa i udzilimy nam sie kubanskie klimaty z Copacabany w Sopocie. Wraz z Kowikiem (to ja Filip:) postanowilismy jakos spozytkowac leniwy czas oraz slychek wakacji i nakrecic przygody kubanskiego emigranta w sopocie Wujka Sama. Sami ocencie. Tutaj znajdziecie adresik stronki o wujku:) 

 

Milego ogladania.


Filip

19:55, noc_w3miescie
Link Komentarze (3) »
wtorek, 03 października 2006
Pierwsza publikacja
I prosze ekipa doczekala sie 1wszej publikacji. Biografia chlopcow plus znakomite teksty autorstwa Perela. Zapriaszam do czytania.

http://www.pinezka.pl/content/view/2219/223/

Filip
15:14, noc_w3miescie
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 18 września 2006
Polskie newsy, czyli Wąsacze kontratakują...

Jak wszyscy wiemy, Polska jest krajem wąsaczy oraz afer (nie mylić z fryzurą afro). Kiedy włączam TV, widzę najczęściej jakiegoś wąsacza z czerwoną gębką który próbuje mi wmówić że czarne jest czarne lub na odwrót, albo oglądam wieść że właśnie odkryto aferę przy nakładaniu akcyzy na kaszankę.

Poniższy news jest ucieleśnieniem Polish Dream i doskonale wpisuje się w ogólny klimat naszego kraju - otóż dowiedziałem się, że Wąsacz jest zamieszany w aferę!

Wasacz aferzysta!

Wąsacz aferzysta - perfekcyjne połączenie tego, co najlepsze w moim kraju. Jestem usatysfakcjonowany z obrotu wydarzeń i czekam na jeszcze! Czekam na wieść o tym, że wspólnik Wąsacza, niejaki Brodacz ucieka przed wymiarem sprawiedliwości i ukrywa się gdzieś na Rzeszowszczyźnie...

Pan Pereł

15:33, noc_w3miescie
Link Komentarze (4) »
poniedziałek, 28 sierpnia 2006
Boysi czy Colonia, pytanie kto od kogo?

Dzieki naszemu wiernemu fanowi Nocy w 3m i zarazem fanowi muzyki chodnikowej - Bartkowi z Gdanska, przesylam niusa z Londynu "Ktos tu kogos podrobil, tylko kto kogo?" Odsylam szperaczy i poszukiwaczy prawdy do netu, a tymczasem tytulem wstepu opowiem krotka historie Kokosza, chlopaka z Kulbud, mojego kolege z klasy o burszynowym kolorze wlosow i rozowym nosie, z ktorego nie sposob bylo nie toczyc beki. Niektorzy tak maja ze sami sie prosza, a ze dzieci sa okrutne...

Byly to czasy 1992-94, czyli czasy zamilowania do koszykowki NBA, do Michaela Jordana i jego przeciwnika pokrzywdzonego przez bujne zycie seksualne Magica Johnsona. Bylo to rowniez czasy totalnego zapomnienia pilki noznej w wykonaniu Nowaka, Rudego, Ziobra czy innych gwiazdorow z wystylizowanymi firankami na plecach. Tak szalone grungowe lata 90 w ktorych znajomosc angielskiego na poziomie troszke wiekszym niz Aleksander dawala przepustke do wielkich pieniedzy w stolicy W owych czasach licealnych pewnego razu przyszedl do szkoly nasz kolega Kokosz w nowej szarej modnej bluzie z napisem Chicago Buuls. Nie zdarzyl zrobic kilku krokow od szatni smierdzacej skislymi chinskimi trampkami a chlopcy z Gdanska (Winiol, Lucek, Waldek, Arnold i oczywiscie Ja) nie zostawili na Kokoszu suchej nitki. To nie byl jego najlepszy dzien wydaje mi sie, to byl rowniez ostatni performance Kokosza w tej bawelnianej bluzie. Chcial chlop zaistniec, wzbudzic respect ale nie wyszlo. Ciekaw jestem czy tak samo Colonia chciala zaistniec kosztem Boysow czy Miami Vice, ups, vice versa znaczy sie (zagalapowalem sie). Ciekaw jestem jak na tym wyszedl Zaiks jesli wogole. Aby zrozumiec o czym mowie proponuje przesluchaj nastepujacy kawalek...

Tu pobierasz kawalek.
To dochodzisz do zrodel.

Filip
-----------------------
filipontheroad.com

01:32, noc_w3miescie
Link Komentarze (1) »
wtorek, 22 sierpnia 2006
Nareszcie wakacje!

Pozdrowienia dla czytelnikow bloga ze slonecznej Sardynii - obzarci spaghetti z malzami sla buziaki pan Perel i pani Ewelina. A typowy widoczek wyglada tak.....

sardyniasard

22:17, noc_w3miescie
Link Komentarze (3) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 7